Cum cumpăr/plătesc

Cum cumpăr/plătesc

Cum cumpar

Preturile:

– preturile afisate in casuta sunt preturile de vanzare in lei si includ tva.

– in pagina detaliata a produsului ,dupa descriere,este trecut pretul de lista in € la care se adauga tva.

– cursul de schimb la care se calculeaza preturile in lei este cursul de vanzare € al Bancii Transilvania.

– pentru caloriferele Irsap, preturile se dau la cerere deoarece sunt multe variante de dimensiuni si culori pentru fiecare model in parte. 

Cumparaturi online:

– alegeti produsul

– dati click pe produs pentru a intra in pagina detaliata

– daca este disponibil , introduceti in cos

– apare secventa de validare

– se intra in pagina de logare unde trebuie sa creati un cont

– dupa ce va logati, se intra in secventa de completare modalitate de livrare, unde puteti opta pentru ridicare personala din magazin sau livrare cu firma de curierat

-se completeaza cu atentie adresa de livrare , modalitatea de plata ,datele de facturare si se finalizeaza comanda

– se intra in vizualizare comanda

– apare comanda

– veti primi pe mail factura fiscala si AWB de la curier, care insoteste produsul

Verificarea disponibilitatii :

– produsele se vizualizeaza  in pagina detaliata a fiecaruia ,si in casuta din dreapta apare mentiunea :    stoc: „disponibil” sau stoc: „in stoc” se pot livra in 1 – 2 zile lucratoare

– produsele se vizualizeaza in pagina detaliata a fiecaruia ,si in casuta din dreapta apare mentiunea :   stoc: „in stoc furnizor” se pot livra dupa ce sunt aduse de la furnizor daca sunt pe stoc in 1 – 5 zile lucratoare

– produsele se vizualizeaza  in pagina detaliata a fiecaruia ,si in casuta din dreapta apare mentiunea :  stoc: „Comanda externa, avans 100%. Comanda pe mail ” se pot livra in aprox 21 zile lucratoare de la data achitarii unei facturi de avans primite pe mail

Politica de retur

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/ 2014 valabila numai pentru clientii persoane fizice.

Consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau.

Produsul returnat trebuie sa fie în aceeasi stare în care a fost livrat (în ambalajul original ). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 30 de zile de la retur.

Daca produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca si nou, www.surplus-shop.ro îsi rezerva dreptul de a solicita costurile pentru deteriorarea acestuia.

Cum platesc

        1.  Numerar la magazin

– Se platesc produsele in momentul ridicarii de la magazin.

       2. Plata prin Card la magazin (POS)

– Se platesc produsele folosindu-se card emis sub sigla Visa sau MasterCard prin intermediul terminalului POS din magazin. Se pot efectua plati la magazin prin POS cu cardul (personal sau al firmei).

       3. Plata online prin Card

– Se pot efectua plati online cu cardul (personal sau al firmei).

– Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD.

– Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.

– Pentru finalizarea oricarei tranzactii trebuie furnizat:

  • codul cardului (toate cifrele de pe fata cardului, fara spatii)
  • data de expirare
  • ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumneavoastra.

– Tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra indiferent de valuta pe care o aveti in cont.
– Noi nu solicitam si/sau stocam nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
– Prelucrarea datelor de card se face de catre procesatorul e-commerce Netopia

– Suma confirmata de procesator ca fiind platita de pe card este blocata, ea va apare la client ca o tranzactie in asteptare

– incasarea acestei sume se face automat a 2 zi

– in situatia in care produsul comandat nu este pe stoc el fiind disponibil si platit on line, daca clientul nu doreste sa astepte, trebuie sa anunte pe email, WhatsApp si atunci comanda este anulata si va fi transmisa clientului dovada anularii. Banii din tranzactia on line sunt returnati de catre procesator in contul de card, incepand cu a 2 -a zi bancara in urma solicitarii.

       4. Plata cu ordin de plata

– Este disponibila la cerere, astfel:

  1. Clientul face solicitare de oferta pe mail
  2. Se emite oferta
  3. Daca oferta e acceptata de client, se emite factura proforma pentru plata
  4. Clientul face plata cu ordin de plata si trimite dovada platii
  5. Produsele sunt expediate la adresa indicata de client sau sunt ridicate de catre client din magazin
  6. Se genereaza factura fiscala si se trimite pe email catre client.

Conditii de livrare

Livrarea comenzilor:

Modalitatea si conditiile de livrare difera in functie de valoarea totala a comenzii, de locatia unde se face livrarea si greutatea coletului. Comenzile pot fi livrate doar pe teritoriul Romaniei.

Livrarea comenzilor pe teritoriul Romaniei se face prin firme de curierat (DPD, Dragon Star Courier, Fan Curier sau Sameday) sau prin firme de transport (Tramar / Pallex Romania)
– pentru comenzi cu valoare mai mare de 3600 lei (Tva inclus) – transportul este gratuit
– pentru comenzi cu valoare mai mica de 3600 lei (Tva inclus) – au taxa de transport variabila ce va fi calculata si comunicata clientului in momentul confirmarii comenzii.

Taxe de transport: 

Taxa de transport se calculeaza in functie de greutatea produselor comandate si de locatia in care se face livrarea.
Acestea pot varia astfel:
– Prin firme de curierat (DPD, Dragon Star Courier, Fan Curier sau Sameday) costuri cuprinse intre ~25 lei si ~400 lei (Tva inclus) – greutate intre 1kg si 50kg – marfa ambalata in colete.
– Prin firme de transport (Tramar / Pallex Romania) costuri cuprinse intre ~150 lei si ~400 lei (Tva inclus) – greutate mai mare de 50Kg – marfa ambalata pe paleti.

In cazul in care comanda dvs. sufera costuri de transport, acestea va vor fi comunicate telefonic sau pe email la momentul confirmarii comenzii!

Comenzile cu ridicare din magazinul nostru din str. Constantin Brancusi, nr. 95, Cluj-Napoca, Cluj, nu sufera costuri suplimentare indiferent de valoare sau greutate.

Prețuri în...
RON Leu românesc
EUR Euro

În perioada 1 - 6 Mai magazinul nostu este închis!

Toate comenzile vor fi onorate începând cu data de 7 Mai.

În perioada 1 - 6 Mai magazinul nostu este închis!

Toate comenzile vor fi onorate începând cu data de 7 Mai.